Vart tog solen vägen?

Vaknade vid 12.30 tiden för att det regnade så mycket!
Hörde hur det verkligen knastrade på fönstret.. Och eftersom
att jag ska jobba inatt så låg jag kvar i soffan ett tag till och
tittade på tv.. Jag klev upp tillslut då jag insåg att jag måste
fortsätta att måla om jag ska bli klar nån gång!

Är när som helst klar. Bara en vägg till och sen hoppas jag att
jag inte måste måla en gång till. Nu har jag lärt mig att måla själv,
det är första gången och förhoppningsvis sista!

Tog en lite paus nu iaf, och ska fortsätta när som helst..
Mamma skulle komma förbi sen och hjälpa mig lite. Har ju råkat måla
lite i taket också. Får se vad vi kan göra åt den saken..

När jag är klar så ska jag bara chilla, ta det lungt och vila upp mig till ikväll..
Har inte jobbat natt på jag vet inte hur länge. Så jag kommer nog vara en
aning seg imorgon när jag slutar kl 7 ..

Föresten så kommer jag att lägga upp före och efter bilder här på bloggen
när jag är helt klar med rummet. Så det är bara att hålla utkik. Lär väll komma
upp i veckan..

Nej nu ska jag fortsätta. Hinner nog med ett inlägg till senare innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0