Väldigt trött..

Arbetsdagen har inte vart lika rolig som vanligt..
Det är väll aldrig riktigt kul att jobba, men har man bra arbetskamrater
så är det faktist roligt. Men idag fick jag jobba med två gammlingar som
bara är tjuriga och bittra. Jag förstår inte hur dom orkar vara så negativa
och orkar tjata på allt mellan himmel och jord..

Har iaf blivit trött efter att dom tjatat hål i hjärnan på mig!

Måste ju måla, har inte kommit igång idag. Jag är helt seg och vill bara ligga
i soffan och mysa under täcket. Men jag måste måla lite idag med, det är ett måste.

Och imrgon är jag ju ledig .. Måste fixa med allt möjligt, måste bli klar innan lördag!
Då kommer det ju släkt och familj som ska fira mig .. Kommer bli trevligt!

Nej nu måste jag sätta igång.. Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0