Söndags kväll..

Det är alltid lika skönt med en lugn söndags kväll!
Satt nyss här och undrade om jag nämt att USA resan är bokad
och betald?! Jag och min älskling åker till Washington i mitten av
juni  och blir borta en månad.. Kommer bli en häftig upplevelse.

Tog ut hela semestern i år, just för att vi ska åka. Kommer bli
otroligt skönt med semester. Och det kommer bli otroligt skönt
att komma ifrån Sverige! Älskar att resa, ännu en dröm uppfylld!

Jag och Homan är otroligt lika när det gäller resor. Vi båda två vill
uppleva hela världen. Och det är så skönt att vi har det intresset
tillsammans! Vi har hittills gjort tre resor med varandra, Thailand
två gånger och Grekland. Usa blir våran fjärde resa, och jag hoppas
att  det blir ännu fler..

Känner verkligen hur mina ögon sviker mig, dom håller på att
somna även om inte jag vill det. Helt hängiga som när man är
nyvaken.. Känner verkligen att jag har vart vaken sen 4 imorse,
och att det var en kämpig arbetsdag.. Får väll se hur länge jag
orkar hålla mig uppe!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0