Seeeegt..

Känner att jag inte har lust för nånting idag!
Dagen började med att jag fick jobba med gamlingar usch..
Dom är så negativa och klagar så det är lätta att man sugs med i
den negativa världen.. Man ska hålla sig undan sånnt!

Va förbi mamma en sväng, och sen kom min älskade syster på besök
för att gratta mig i efterskott eftersom hon inte kunde komma igår..

Det var roligt att umgås den lilla tiden vi hade iaf..
Nu har jag kollat på både Robinson och Talag som jag har lyckats missa
den här helgen.. Lite tidsfördriv, måste ju som sagt sitta uppe några timmar
till för att palla med ett natt arbetspass imorgon.. 00.00 - 07.00 ?!
Denna tid borde ju inte en vara laglig haha.. Så när alla ni går och sover
imorgon så går jag till jobbet..

Igår träffade jag sanna mitt upp i lite konstiga omständigheter haha..
Blev kanske inte så lyckat, men att ses ibland är jo roligt iaf !

Imorgon är det dax att börja måla klart igen. Det har fått ligga på is i två dagar
nu då jag varken har haft tid, lust eller ork att ta tag i det hela..

Kanske skriver mer senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0