Nu börjar jag blogga igen!

Nu har min älskling åkt hem, tyvärr!
Men som sagt så har jag inte kännt för att lägga ner min tid
på att blogga när jag har sånt fint sällskap!

Under veckan nu när jag inte har bloggat så har vi hittat på en massa
möjliga saker. Vi har utnytjat solen till max iaf. Det har ju vart så fint väder..

Igår var första dagen jag jobbade på ca. en vecka.. Det har vart jätte skönt
att vara ledig. Men nu tillbaka till verkligheten! Börjar 22.00 ikväll, och jag har
typ sovit 5½ timma. Eftersom att jag slutade 6 imorse och ville umgås med
Homan innan han åkte så blev det lite sömn..

Tänkte iaf ta och vila nu ett tag, sen ta en dusch och efter det blir det jobbet igen!

Var nyligen hemma hos mormor och hälsade på.
Mamma var där så jag passade på att fira henne på morsdag..

21 dagar kvar till USA!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0