Mysig vårmorgon!

För alla som är vakna i e-tuna så ser nu ju att det är fint väder..
Det fula regniga kanske kommer senare på dagen som
prognosen visade igår. Snart är det dax att dra sig till jobbet.
Det var rätt segt att komma upp ur sängen idag. ( första dagen ) !

Hoppas att vädret fortsätter att vara såhär fint. Då kanske man kan
hinna med att ta en promenad på eftermiddagen. Ska även åka ut till
Elgiganten eftersom att min skärm på mobilen är paj. Tråkigt nog,
hoppas att det kan gå på garantin. Inte roligt att det skulle hända nu.
Men tur är ju att man har en fattig Nokia 3510i liggandes hemma,
så jag är inte mobil lös!

Saknar Homan, första natten att sova själv är alltid så hemsk!
Ligger och vrider och vänder, bara gud vet hur länge.. Tråkigt.

Nu får man se vilken väg man ska köra till jobbet eftersom dom har viss
stängt av min väg som jag brukar köra. Det blir nog lite omvägar...

Skriver mer senare om hur dagen har varit! Peace and Love...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0