Målandet är slut för idag!

Äntligen har jag kommit en bit på vägen..
Det är så otroligt skönt att jag äntligen har kommit nån stans.
Det börjar äntligen hända saker i mitt sovrum. Kommer nog att bli fint!

Imorgon blir det inte sovmorgon bara för att jag är ledig. Jag ska upp tidigt
och fortsätta med målningen. Hela dagen kommer nog gå åt till det..

Får sova ännu en natt på soffan och jag inte vill vakna upp groggy imorgon.
Lukar ju rätt mycket så det gäller att vädra..

Ska ringa Homan snart, har ju inte hunnit prata med min älskling på hela dagen.
Ska bli så skönt när du kommer nästa vecka. Längtar!

Ne nu ska jag lägga mig framför tv:n eller nått liknande!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0