Jag vill inte jobba idag!

Jag är trött och känner absolut inte för att gå till jobbet idag!
När alla andra är lediga så är det absolut inte roligt..
Men jag vet att jag måste, och jag har inte ens så mycket tider
denna månaden, så att jobba en röd dag sitter ju inte fel i plånboken.

Slutar kl 10 ikväll, och då ska jag hämta upp min älskling som
kommer idag.Kommer bli skönt att ha dig här med mig!

Kvällen ute igår med Sarah blev lyckad. Vi hade roligt, det blev mycket
snack och skratt. Sen träffar man ju alltid på lite annat folk som man känner.
Gick hem vid halv 1 tiden iaf. Då var kvällen slut för min del, men Sarah
stannade kvar och festade vidare hehe..

Jag har världens skoskav ifrån igår också. Inte skönt kan jag ju lova!
Ne nu ska jag börja göra mig iordning och sen vila lite innan jag ska till jobbet..

Peace!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0