Imorgon kan jag flytta in....

I mitt nya sovrum igen.. Jag lämnar vardagsrummet!
Äntligen har jag målat klart. Känner mig så stolt och nöjd...
Det var jobbigt med endå lätt värt det. Äntligen kan jag sova i
min härliga säng igen, har tröttnat på soffan..

Så imorgon kommer pappa förbi och sätter upp en rullgardin som
jag köpt på Jysk, den är grå med lite mönster. Det kommer nog
passa rummet perfekt!

Sen blir det att åka till Ikea för att inhandla lite nya saker till rummet.
En hylla är ett måste. Det är helt tomt i rummet, sen skulle jag ju vilja
köpa en tavla eller två. Men det får nog bli senare när ekonomin håller..

Jag är otroligt glad att jag är klar, och att det blev så bra + att jag gjort det själv!

Homan kommer även i veckan och får se det nya rummet. Tror nog att han
kommer att gilla det lika mycket som mig. Det känns mycket större nu också
när jag fick bort garderoben..

Tänkte att jag skriver nu för 21.55 börjar ju "Ballar av stål" missa inte..
Och det är väll slut vid 11 och då är det typ dax för mig att dra mot jobbet!
Känns konstigt att jobba natt nu igen. Ska tänka på er som ligger och sover
så sött medans jag sliter arslet av mig för att leverare er nybakat bröd till imorgon.

Bloggar mer imorgon eftermiddag när jag vaknat!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0