I'm back on track..

Kom hem idag vid 4 tiden..
Det blir lite "blogg stopp" när jag åker till Göteborg.
Vill inte lägga all min tid vid datorn när det finns så mycket
mer roligt att hitta på...

Vi firade våran 1 års förlovningsdag den 29 april. Otroligt mysig dag..
Det blev att äta på en grekisk restaurang och sen blev det massor av mys!

Vi har även hunnit med att vara på Liseberg, det var roligt men jag kan
ju lova att man börjar känna sig lite gammal då det snurrar i huvet och
magen känns mördbultad när man åker karuseller. Vi åkte dom två
nyaste iallafall. Och som sista åk blev det stockarna, " flumrider " eller
vad den heter. Blöt blev man, och då var det dax att åka hem..
En mycket trevlig dag!

Imorgon är det dax att återvända till verkligheten. Till jobbet och vardagen!
Börjar 07.30 imorgon. Känner mig inte speciellt peppad nu efter att jag har vart
ledig i en vecka. Ledig lördag igen, så 2 dagars jobb, ledig lördag och jobbar
söndag morgon kl 06.00 uchh, vill inte ens tänka på det!

Sova snart kanske ? Peace ..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0