Homan är äntligen här!

Nu när min älskling äntligen har kommit så blir det inte så mkt bloggande!
Får ursäkta för dålig uppdatering. Men jag känner verkligen inte för att
sitta vid datorn och blogga när jag har honom här hemma..

Idag har vi fixat lite grejer inför imorgon. Vi var och köpte lite snacks, och sen
blev det storhandling på systembolaget. Hoppas på en toppen kväll imorgon!

Jag hade planer på att städa ballkongen om ett tag men nu började det ju regna.
Får väll försöka hinna med att fixa det imorgon. Måste även städa lite här hemma.

Pappa, hans tjej och hennes barn var förbi på en fika. Fick även upp hyllan som
jag köpte i Ikea här om dagen. Det blev jätte bra och mitt rum är väll helt klart nu.
Kommer ta en efter bild senare eller imorgon. Sen lägger jag upp så ni får se!

Ikväll blir det bara en lugn myskväll. Måste ju se på Talang kl 8 då vi har en
Eskilstuna kille i finalen. Så kolla ni också! Ne nu ska jag ta och städa lite..

30 dagar kvar till USA!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0