Härliga fredag!

Äntligen fredag! En dag som många gillar, "slutet på arbetsveckan"
Ser fram emot att vara ledig imorgon och fixa lite med mitt sovrum här
hemma. Måste slipa där jag spacklat, förbereda med maskeringstejp
och plasta golv + säng!

Sen i veckan så kan jag nog börja måla. Skönt, vill ju bara ha det klart!

Dagen på jobbet var som en dans på rosor. Började 07.30 och klockan
10 så var brödet slut för dagen. Men det var även segt kan jag lova.
Känns som man bara städar och städar. Söndag morgon så är det dax
igen, men då brukar det finnas mycket mer att göra. Lättförtjänta pengar
är ju annars inget negativt, så jag klagar då inte på dagen som gått ! ;)

Väldigt tråkigt väder som kvällen har att bjuda på. Regn, regn och regn, men
imorgon skulle det bli bättre väder som det är lovat...

Funderar på att sticka iväg till mamma en sväng. Sitta där och bara slappa..
Känns lite tråkigt här hemma. Och jag har ingen lust för något annat..

Over N` Out, Peace And Love!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0