Har inte kommit i säng än...

Ibland finns det så mycket roligare saker att göra än att sova!
Jag är verkligen trött nu, men jag tvingar mig själv att sitta uppe ett
tag till. Har hittat massa roliga saker att hålla på med, photoshop mm..

Men jag ska försöka krypa ner i sängen snart. Känner att huvudvärken
börjar att smyga sig på. Har nog suttit och stirrat in i dataskärmen för
länge! Sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Är ju ledig,
men ska ringa och se om det finns nått nattpass att ta.. Måste ju tjäna
så mycket fickpengar till usa resan som möjligt..

Annars så finns det ju alltid rummet att pyssla med. Finns väll en del
kvar att göra innan jag kan börja måla. Kanske även kan åka förbi pappa
och hämta "målar utröstning" haha eller vad man nu ska kalla det!

Nej, nu är det nog dax för sängen.. Skriver mer imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Natta,faster här.Är du hemma på lördag em? Snälla,önskelista?Kram

2009-05-11 @ 08:40:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0