Har fullt upp!

Har inte tid att sitta här, men jag måste vila lite..
Håller igång hela tiden med rummet. Vill bara ha det klart..
Allt kommer förmodligen att bli klart imorgon. Eller det måste det bli.

Låter färgen torka ett tag till och sen ska jag börja måla fondväggen.
Kommer nog att bli fint, känns bra hittills iag..

Imorgon är det dax att börja jobba igen. 08-17 är tiden jag kommer att
vara instängd på en varm fabrik. Usch vill inte ens tänka tanken..
Det blir bara varmare och varmare där inne, tur att jag inte kommer
att vara där hela sommaren..

Ne nu måste jag fortsätta här hemma..

Sjunger inte Sofia bra eller? Duktig flicka.. Lyssna här på ( Låten )

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0