Good morning!

Jag är uppe med tuppen, eller snarare innan tuppen idag!
Väckarklockan ringde 04.00 (dax att gå upp) kasta på mig kläder
och kladdade på lite smink, inte mer än nödvändigt!

Jag börjar 06.00, tror inte jag har jobbat tidigare än sju på ett år.
Känns lite jobbigt då man måste gå upp mitt i natten. Kollade ut ur
fönstret och såg folk i rörelse. Säkert påväg hem från efterfesten helt
slitna och trötta medans jag har hunnit både sovit och vaknat innan
dom har kommit i säng..

Det borde finnas en lag: Inte tidigare än sju!

Slutar 14.00 då ska jag se om jag har lust att sola. Det var ju ett tag sen
och det känns som jag behöver lite färg i ansiktet speciellt..

Idag är det 6 dagar kvar tills jag fyller år. Ett år äldre, 21år gammal humm!

Nej nu ska jag ta och borsta tänderna, skriver mer senare idag..

Peace!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0