Fin dag, och jag sov bort den!

Det är så det blir när man jobbar nätter..
Nu kommer jag ihåg varför jag tycker om att jobba dag.
Det är bättre cash på natten men pengar är inte allt..

Somnade väll vid 8 imorse, och vaknade halv 4 tror jag!
Pappa var förbi nyligen och satte upp min rullgardin, det blev
jätte bra. Nu är jag nöjd, behövs bara en hylla, lite ljus och sen
skulle det ju sitta fint med en platt tv..

Äntligen får jag sova i min säng. Kommer bli så skönt att slippa
soffan. Mitt nästa projekt är att möblera om i vardagsrummet..
Tror nog att det kan bli rätt som bra om det blir som jag tänkt mig!

Ska snart kolla lite på tv. Sen blir kvällen bara helt lugn för min del.
Känner mig fortfarande lite sliten ifrån inatt. Helt segt!

Kan väll tänka mig att jag inte somnar tidigt ikväll så jag hinner
nog skriva mer senare ikväll..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0