En dag till att kämpa!

Jag är ledigt på torsdag äntligen..
Känner att jag har så mycket att fixa med rummet så jag måste
vara ledig lite. Ska ju försöka att hinna klart med målningen tills
på lördag. Vi får väll se hur det blir med den saken!

Igår skrev jag inte. Jag hade som sagt fullt upp med jobb och sen
började jag måla när jag kom hem. När jag var klar med målningen
så var jag helt slut. Färgen luktade inte gott, den luktade inte vanlig
färg utan nått konstigt, ucshh.. Så det fick bli att sova på soffan!

Det var faktist skönt att sova på soffan, min är ju så stor så den kan lätt
användas som en säng hehe. Helt skönt sov jag iaf..

Snart är det dax för jobbet igen, skulle bara vilja vara hemma idag och
fixa här hemma så att jag hinner med allt. Det ser förjävligt ut !

Ikväll ska jag försöka att orka skriva mer, för nu ska jag gå och borsta tänderna!

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0