Det känns som måndag..

När jag jobbar såhär på söndagar som jag oftast gör..
Så känns det som att det blir måndag två dagar i rad, det är lite konstigt
eftersom att när jag jobbar tänker jag även att alla andra jobbar. Men sen
kommer jag på mig själv. Och veckan blir väldigt lång när man jobbar söndag!

Idag är jag helt slut. Det gick inte alls som vi ville idag. Hur mycket jag än skruvade
och ändrade så blev det inte bra. När inte ens maskinskötaren kan fixa problemet
då är det inte roligt. Det slutade med att vi hade bröd över öronen. Det var KAOS!

Därför är jag helt seg nu, jag har vart igång sen 4 imorse, och det blev inte en lugn
stund i fabriken kan jag lova. Sen sitter man inte någonting på hela dagen heller
förutom dom fjuttiga rasterna.. Ont i hela min kropp!

Ne nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0