Dagen gick fort..

Klockan är ju snart 10, har hållt på hela dagen..
Måste börja tänka på att gå och sova om ett tag!
Vttefan om jag blir klar med rummet till imorgon asså..
Finns rätt mycket mer att göra. Och jag känner mig stressad..

Skulle bara vilja vara hemma och göra klart allt imorgon också,
men måste ju gå och jobba. Kommer komma hem kl 5 helt slut.
Men om jag måste så får jag väll hålla på hela natten imorgon haha!

Att måla ett rum är inte bara att "måla ett rum" det finns så mycket annat
man måste tänka på som man inte tänker på innan man börjar..
Spackla, slipa tjepa måla fint på ställen man inte kommer åt med roller.
Det är inte precis som i Äntligen hemma, typ : Efter pausen får ni se hur
rummet blev när det blev klart. hahaha..

Ähh, får väll se hur det blir med det hela! Måste gå nu och fixa andra saker..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0