Blogg kändis?

Hör upp!

Strävar du efter att läsar siffrorna ska bli skyhöga?
Spenderar du mesta dels av din tid på din blogg?

Jag är trött på alla dessa "b-kändisar" som de kallar sig, trött på hur de
skryter och tror sig bättre än alla andra. Att blogga har blivit överskattat!

Nu förtiden bloggas det inte för att det är ett intresse, utan alla strävar efter
att ha mest besökare, ligga på topplistan och tjäna pengar.

Alla kommer inte att lyckas, det är ingen ide att lägga ner för mycket energi
för att ligga på topp. Och vad är det igentligen ni strävar efter?



Förebilder?
Tex. den såkallade "Blondinbella"  som säger sig själv vara en
förebild för tonåringar, och visa att hon är en tonåring som vem som helst.
Endå skrivs det om hur hon shoppar för 10 000:- i månaden, äter på lyx
restauranger ett antal gånger i veckan, och lever som en stjärna.
Då en "vanlig" tonåring har 1050:- på fickan när studiebidraget betalats ut.

Hur ska dom uppnå att vara som henne? Detta är omöjligt!



Blogga = Pengar?
Reklamera på din blogg och tjäna extra slantar.
Känns mer som om allt börjar handla om pengar. Och modet ska
vi ju inte ens gå in på. Hur tråkigt är det inte att varje blogg man läser
handlar i princip om mode, kläder och sminkprodukter?

Till sist vill jag bara dela med mig av denna låten som passar in till detta inlägg!



Och med detta vill jag säga att det är vi läsare som skapar vissa till "kändisar"!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0