21 år!

Då var mestadels av dagen slut!
Min familj har vart här och firat mig idag.. Jag bjöd på fika och pappa
köpte med sig en tårta på vägen. Det var mycket trevligt att träffa alla.
Det händer ju inte så ofta att man ses allihopa.

Eftersom att pengar låg nummer 1 på önskelistan så fick jag det.
Fick även ett par fina glas av min kusin, en fin blomma och presentkort
på Jysk där jag ska köpa en rullgardin till mitt "nya" sovrum..

Det blev en bra summa pengar kan jag säga. Jag kommer kunna
leva lyx när vi väl har kommit till Usa. Kommer shoppa och leva lyx!

För mina kära vänner så blir det ju att träffas nästa helg.
Jag ska ju som sagt upp och jobba 06.00 imorgon, så det blir
inte så mycket festande ikväll.. Så jag hoppas att vi kommer
ha roligt nästa helg tillsammans!

Ikväll så blir det inte så mycket mer än att se Robinson. Slappa och vila upp
mig inför imorgon. Tänkte att jag skulle fortsätta lite i rummet nu så det blir
klart nån gång. Vill inte sova på soffan längre, vill sova i min SÄNG!

Hoppas ni alla andra har haft lika bra 16e maj som jag har haft ..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0