Söndag!

Jaha, söndag igen..
Idag har jag jobbat mina fjuttiga 3½ timmars pass som jag
gör varannan söndag och den andra söndagen 07-16..

Imorgon är det iaf dax att jobba igen, 07.00 uppe med tuppen..
Slutar 16.30 och även samma tid på tisdag. Sen ska jag försöka
tränga in lite extra tider i veckan för att få ekonomin att rulla.

Har ju även en resa att tänka på och spara ihop pengar till..
Men det kommer nog att funka fint. Resan till USA ligger på ca. 5000:-
kanske 6000:- .. Sen vill jag ju ha fickpengar för att shoppa också haha!

Ne nu måste jag verkligen gå och sova om jag ska orka upp imorgon.
Även om jag inte tror att jag kommer somna på ett tag så måste jag iaf
lägga mig i sängen och försöka sova. Alltid jobbigt första dagen då man
ska börja jobba morgon. Lär väll få 4 timmars sömn iaf om jag har tur!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0