Segaste dagen på länge..

Väldigt trött efter gårdagen..
Homan lillasyter har fyllt år, och hade kalas här hemma igår.
Massor med ungar som sprang runt och skrek, ja ni kan ju tänka
er.. Jag har bara legat i sängen och slappat idag.. Orkar inget annat!

På onsdag börjar jag dra mig hemmåt igen. Känns tråkigt, men jag vet
vad som gäller, och att jag måste jobba, så det finns inget annat val..

Men för hoppningsvis så har allt löst sig till sommaren..
Vi har även planer för att åka till USA i sommar, det blev ju ingen resa för mig
förra året. Skulle vara stort att komma iväg till USA med älsklingen. Roligt!

Ser verkligen fram emot i sommar. Jag längtar så mycket...

Ne nu ska jag hoppa ner i sängen igen och fortsätta kolla på tv..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0