Fredag, älskade fredag..

Det är alltid lika skönt med fredagar..
Även fast jag skulle önskat att jag satt här och
skrev att jag har jobbat klart för veckan och
börjar igen på måndag.

Nej, nej.. Idag börjar jag inte förns 16.00 och idag
är det tio timmars pass (suck)! Känner mig redan
trött, haha.. Jobbar även på söndag, 07-16 blää
men  mycket bra pengar.

Igår kväll kände jag att jag hade ont i halsen, och i morse när
jag vaknade så hade jag väldigt ont. Vill inte bli sjuk, har inte råd
att bli sjuk och det är väldigt tråkigt att vara sjuk..

Men sålänge jag inte har feber så ska jag jobba. Ska förbi apoteket
en sväng innan jag dra till jobbet, ska köpa sånna bra tabletter som
bedövar halsen..

Måste även klura ut vilka veckor som jag vill ha semester i sommar.
USA står ju som sagt högst upp på listan, men frågan är när vi ska åka?!
Måste ha bestämmt mig innan den 31 mars iaf..

Saknar dig älskling ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0