Vilken seg dag..

Jag känner mig trött och seg, har inte lust med nånting..
Vill bara lägga mig i sängen igen, men jag måste åka iväg och
handla lite grejer som saknas i kylskåpet..

Men ska ta och softa lite till innan jag åker. Lagade nyligen mat,
men ska även laga en till rätt lite senare så att jag har till matlåda imorgon..

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt eftersom  att jag börjar 06 imorgon
igen. Känner jag det behövs lite mer än 3 timmars sömn. Har även planer på
att träffa Sarah imorgon. Vi båda slutar jobba 4 så det passar ju..

Måste även börja packa min resväska snart. Drar till Göteborg nästa vecka,
kanske tisdag eller onsdag.. Så jag måste sätta fart med det också!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0