Vem har dödat spindeln?

För det bara fortsätter med grå himmel och regn..
Jag vaknade vid 12, känner mig helt slut även om jag borde vara
utvilad vid det här laget.. Det är segt att vara ledig, finns inte så
mycket att göra, bara tråkiga saker som att städa...

Måste försöka hinna med att tvätta handukar idag, det fanns ingen
tid för det igår. Sen har jag verkligen tvättat allt som finns att tvätta!

Förmodligen kommer jag att vara ledig mycket nästa vecka också
eftersom att det sker förändringar på fabriken. En ny ugn har anlänt
och nytt bröd som fikabröd kommer att börja bakas med tiden..
Därför går det inte bröd på en linje och då blir alla dom fria, och det
behövs inga som kommer in extra för att jobba.. Tråkigt!

Hon sa att jag skulle ringa på fredag iaf, kanske händer att någon blir
sjuk *hoppas*. Det låter väldrigt elakt att hoppas att någon ska bli sjuk,
men vad ska jag göra? Överlevnadsinstingt, måste ju klara mig!

400 inlägg, hell yeeh!

Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0