Veckans första dag..

Idag är det måndag, dagen jag gillar minst i veckan!
Men idag har jag hunnit med att städa lite här hemma..
Skönt för det var rätt stökigt. Ska ju även iväg vid 5 tiden för
att äta hemma hos pappa med han och farmor.. Mysigt!

Sen går vi därifrån för att kolla på min systers avslutning!

Imorgon är det dax att jobba igen. Jag jobbar 06.00-14.00..
Segt att gå upp så tidigt. Sen är jag ledig onsdag och sen jobba
torsdag igen.. Finns inte så mycket tider att jobba. Tur att min
semester börjar snart så jag hinner få lite semesterpengar
för denna månaden också..

Som ni kanske ser så har jag fixat en nedräknare tills vi åker
till usa. Den finns i högra hörnet i menyn. Även datum och en
klocka. Kännde för att fixa nått lite nytt..

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra iordning mig.
Skriver väll ett inlägg senare innan jag ska sova..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0