Världen är hemsk!

Som säkert många har läst i tidningarna de senaste dagarna om flickan som blev mördad!
Låter hemsk att ens säga det.. Jag själv har inte hängt med i nyheter och tidningar de senaste
dagarna, och fick reda på detta idag.. Jag kan verkligen inte förstår att det kan gå såhär snett.

Jag kan verkligen inte förstår att två 16 åringar är kapabla till att ta någons liv. Jag undrar
verkligen vad som snurrade runt i deras hjärna när detta inträffade. Men man vet ju aldrig hur
 det riktigt ligger till. Man ska ju inte lyssna på vartenda ord som Aftonbladet skriver.
Det kunde ha vart en misshandel som gick för långt och slutade med död.
 Men jag förstår fortfarande inte hur så unga människor kan ha så mycket
hat innom sig och är kapabla till att orsaka detta lidande..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0