USA om 5 dagar..

Sista inlägget från Eskilstuna, för ett tag framöver!
Ska försöka vara lite duktigare och uppdatera ifrån Göteborg,
med det brukar jag ha svårt med. Dagarna räknas verkligen ner
nu. Är så glad idag, att jag får lämna E-tuna för ett tag...

Kommer även att sätta in en nedräknare på dagarna tills jag kommer
hem. Så alla lätt kan hålla reda på när jag landat i Sverige igen..

Nu ska jag göra iordning mig, har inte riktit tid att sitta här!

  • Göteborg - 0 dagar kvar ( I leave today )
  • Midsommar - 3 dagar kvar
  • USA - 5 dagar kvar
Kärlek till er alla ♥

Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej gillar din blogg ^^

Vad tycker du om min?



kram ♥

2009-06-17 @ 16:41:47
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0