Trött, seg + fint väder..

Godmorgon, vaknade för en lite stund sen!
Slutade 6 imorse, kom väll i säng runt halv 7 och sen upp igen
vid 1 tiden. Borde få lite mer sömn eftersom jag bara sov 5 timmar
igår också.. Men jag tycker det är så tråkigt att sova bort hela dagen..

Ska snart iväg till Willys och handla lite. Sen ska jag hem och försöka
städa lite. Ser rätt förjävligt ut här hemma.. Jag är ledig idag, tis och onsdag!
Skulle vilja kasta in några arbetstimmar på tis & ons med det finns inte..

Känner mig rätt seg. Brist på sömn, men eftersom att jag är ledig så har jag
ju all tid på mig att vila upp mig lite senare..

Måndag idag, min värsta dag.. Tycker att måndagar är otroligt tråkiga. Det händer
verkligen ingenting. Och det kommer verkligen ingenting att se på tv ikväll..

Ne nu ska jag äta frukost och sen dra iväg! Peace..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0