Tittar ut och återvänder till sängen..

Efter regn kommer solsken = Efter solsken kommer regn!
Det är verkligen en sängliggar dag idag. Hela himlen är gömd av
ett grått täcke över Eskilstuna. Kanske i hela Sverige?



Gick upp redan vid 10.30 för att tvätta kl 11.. Tro det eller ej, men alla
tider för hela veckan var lediga förutom just denna. Otur eller otur?
Jag har även tappat bort mina tvättstugenycklar så jag kan inte boka
tid. Men jag håller tummarna på att ingen hinner ta tiden kl 3 ..
Behöver ju verkligen tvätta !

Tänkte även ta tag i städningen, det skulle ju behövas. Men jag känner
mig verkligen inte sugen på att städa. Men jag får panik att det är stökit..
Vill bara lägga mig i sängen och somna om!

På brist av energi blev jag sittandes vid datan och fixade en ny design.
Snygg? Jag tröttnar rätt lätt, men eftersom jag tycker om att resa så passar
denna perfekt till min blogg..

19 dagar kvar till USA!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0