Tacogratäng!

Håller på med morgondagens matlåda!
Och imorgon får det bli tacogratäng och en god sallad..
Åt nemligen denna maträtt hos min pappa för någon dag sen.
Det är ju tur att man har en pappa som är duktig på mat så att
jag kan snappa åt mig lite ideer och erfarenheter..

Jag har blivit rätt duktig på att laga mat nu tycker jag. Känner mig
rätt stolt. Innan så blev det all möjlig snabb mat som man kastade
i sig. Men nu börjar det släppa, och jag lägger ner mer tid i köket!

Ska bli jobbigt att gå upp så tidigt inatt/imorgon igen. Men det är bara
imorgon och på söndag kvar. Sen sticker jag till Gbg för att räkna ner
dagarna till USA men min älskling..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0