Sveriges Nationaldag!

Vädret inför studenten ser inte speciellt bra ut..
Det regnade när jag vaknade, verkligen öste ner men nu
blev det lite uppehåll.. Som jag kollade vädret tidigare i veckan
så skulle det ju vara lite finare in på eftermiddan typ sol och moln!

Vaknade nyligen, tror att jag är rätt utvilad nu. Ska snart äta lite frukost
och sen ska jag börja göra iordning mig i lugn och ro..

Sen blir det att jobba inatt också. 21-06 det blir iaf bra cash 3 timmar
rödagslön och sen 6 timmar söndagslön härligt. Igår var jag även och
växlade in dom sista svenska pengarna till dollar så nu är det klart!

15 dagar kvar till USA!

Känner mig lite ivrig inför resan, det ska bli så roligt att se Usa..
Och Washington, vi kommer säkert gå och se Vitahuset, tänk om man
ser Obama haha, det skulle ju vara rätt schysst..

Nej nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, kanske skriver lite mer
innan jag åker, det bror på helt hur mycket tid jag har över..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0