Svensk sommar,, Burr*!

Usch vad jag fryser.. Slumrade till på soffan i kanske 40 minuter nyss!
Känner mig helt slut efter dagen. Har bara stått, stått och stått upp, så mina
ben är helt slut. Jag fryser ofta när jag är hemkommen från jobbet..
Det kanske är att man verkligen släpper allt och bara slappnar av, då kommer
även tröttheten.. Skönt var det iaf, en energitupplur...

Tågbiljetten är beställd.. Jag ger mig av imorgon eftermiddag!

Det har banne mig regnat sen jag åkte hemifrån imorse ca. 05.20 och nu är det
ju kväll snart. Känns inte så frästande att gå någonstans idag iaf..
Pappa kommer förbi ikväll med, trodde inte att jag skulle få träffa han innan jag
åker, men det blev visst ändrade planer..

Måste börja städa klart här hemma snart också. Vill ha en "clean" lägenhet som
väntar när jag kommer hem efter en lång resa...

Skröt även lite på jobbet om att min semester börjar redan imorgon. Och att jag inte
behöver gå till jobbet på hela 5 veckor.. Känns väldigt skönt att inte ens behöva
tänka på den där fabriken! Idag gick även brandalarmet, inne i frysrummet? Joo visst
som om det skulle brinna där inne. Bandkåren kom, men det var ingen brand iaf.
Det läskiga var ju att ingen ens typ reagerade på brandlarmet. Vi har så mycket ljud
där inne när ugnar larmar med mera. Så man tänkte väll inte så mycket på det!
Ingen skada skedd iallafall, det är ju det viktigaste..

Ne nu ska jag fortsätta att städa. Skriver väll förmodligen ett inlägg till senare!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0