Och regnet det bara öser ner..

Idag är det ett härligt sommarväder, det regnar och regnar..
Känns som om det aldrig ska ta slut. När det väl börjar regna här
så kan det hålla i sig väldigt länge..

Har nyss kastat i mig en kebabsallad, åkte och köpte på BillyBoys..
Det var gott, men gillar inte kebaben så mycket här i eskilstuna.
Den är mycket godare typ i Göteborg! Jag vaknade rätt sent, så jag
kom på att jag inte hade lagt fram nått från frysen, och kände att
det inte fanns så mycket tid att laga mat idag..

Jag börjar jobba 17.00 idag, och slutar senare inatt. Har ringt till HSB
idag för att be dom komma och kolla på min toalett i veckan. Det luktar
verkligen kloak/avlopp ifrån duchbrunnen på golvet..

Ringde även min chef som hade skrivit på sommar schemat att jag skulle
börja jobba i slutat av vecka 29, även om jag tidigare sagt att jag kan börja
jobba igen den 25 juli eftersom vi kommer hem ifrån några dagar innan det.
Men allt gick att fixa så nu är även det klart..

Imorgon har jag mycket att göra. Jag måste städa här hemma, och sen måste
jag packa min resväska. Verkligen måste, måste bli klart med det imorgon eller
på söndag. För sen drar jag nog på måndag!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0