Här var det "tyst"..

Har inte skrivit ett ord sen igår när jag stack..
Men eftersom att jag jobbade hela natten så betydde det även
att jag sov hela dagen, typ. Kände mig halvt seg när jag vaknade
men halv 3 bestämmde jag mig för att lämna sängen..

Var förbi elgiganten och fick en ny mp3 då den jag köpte innan inte
funkade. Efter det åkte jag hem en sväng för att lägga in lite låtar.
Inte speciellt kul att ha mammas bil då det inte finns någon sterio..

Denna mp3 är bra för att jag kan även lyssna utan hörlurar. Det finns en
mini högtalare inbyggd så att jag kan dela med mig av min musik.
Men som sagt är denna bara för tillfället eftersom att min mobil är trasig..

Men den kommer ju inte sitta fel på den 15 timmars långa flygresan till Usa.
Idag är det bara 14 dagar kvar, 2 veckor det är inte mycket.. Resan börjar
närma sig. Som vi har väntat på att få åka härifrån..

Imorgon eller ja idag ( klockan är ju efter 00.00 ) så ska jag gå på min systers
skolavslutning. Hon slutan nämligen 3e klass. Vi började prata om det igår,
nu är det ingen student på flera år. Det blir när min syster tar och det är ju om
9 år. Och om 9 år när jag kommer stå där och ta emot henne så är jag 30 år!!

30 år, kan inte ens tänka så lång.. Känns lite halft konstigt att tänka så..
Kanske är bäst att inte tänka, bara låta åren komma som dom göra, vem vet
vid den tiden har jag förhoppningsvis ett eget litet knyte att ta hand om..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0