Grattis till alla studenter 2009..

Välkommna ut i vuxenlivet, att slippa skolan är väll skönt?!
Jag ska själv på en student imorgon, då min syssling går ut på
Rekarnegymnasiet här i Eskilstuna.. Kommer tyvärr inte kunna se
utsläppet vid skolan eftersom att jag kommer jobba natt imorgon,
och känner att jag behöver få sova ut, och få all sömn jag behöver..

Jag fick igång min bil idag och körde ut den till mamma så hennes
kille får kolla på den. Den var seg vid starten men kom igång..
Felet måste iaf kollas upp, kan ju inte lita på den när den är såhär!
Har iaf mammas bil nu under helgen..

Ska väll försöka komma in i duschen snart, så håret hinner torka tills
imorgon. Vägrar köpa en fön eftersom att det sliter så mycket på håret..

Igår var det 2 år sen jag själv tog studenten.. Tiden rinner verkligen iväg!

Fortsätter att räkna ner dagarna.. Nu är det 16 dagar kvar till USA!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0