Göteborg!

Nu skriver jag igen, efter 4 dagar i Göteborg!
Sitter här med min älskade lilla solstråle. Han spelar GTA
så jag passar på att blogga lite..

Imorgon är det midsommarafton och då ska vi vara här hemma
och får besök av Homans kompisar. Kommer att bli roligt, har inte träffat
dom på länge. Senare kanske vi drar oss ner mot stan. Lite party
blir det iaf..

Nu är det nära, snart åker viiii! Åhh så vi längtar..


Nu ska min älskling få lägga några ord här på min blogg för första gången:
Tja! Sitter och spelar lite ps3 :D fortsätt läsa min älsklings blogg.
Hon skriver bäst (Även ifall bloggvärlden inte intresserar mig så mycket)

Som ni vet USA here weeee come!!!

One love to all ya. / Houman


Nu har min lilla sötnos lämnat sina fotspår här på bloggen..
Och nu ska vi spela lite tillsammans sen gå och lägga oss så att vi är
pigga och utvilade tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0