Gör mig redo för firande..

Min kära pappa ringde mig för ca. 40 min sedan..
Och som alltid är han ute i sista sekunden när han berättar
att den är en i släkten som fyller år. Humm, detta kommer nog
aldrig att ändras, men denna gången börjar jag att skriva
upp när alla har födelsedagar, så att jag står där med skorna på
nästa gång han ringer mig och säger: "vi åker om en timma" !

Haha, föräldara är roliga ibland, inte sant?
Min pappa har då alltid vart såhär som jag vet, sen jag flyttat hemifrån
eller under den tiden jag var hos mamma. Ingen förvarning, ingen
förberedning utan pang på bara haha!

Jag har iaf tvättstugan nu, så jag sa åk ni iförväg så ses vi där...

Det är segt att vänta på tvätten.. Väldigt tråkit! Hann iaf hoppa in i duschen
och så hinner jag fixa till mig lite iaf innan jag åker..

Vad tycker ni om min nya design? komentera!!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0