God morgon..

Nu är jag vaken igen, det blev som jag skrev igår!
Låg i sängen, vred och vände på mig, svårt att sova så det blev
väll åtminstonde 3 timmars sömn typ, knappt det. Håller på med
frukosten nu.. Sen drar jag väll iväg vid kvart över 5 ..

Om vädret håller sig rätt bra så ska jag gå ut och gå en promenad
efter jobbet har jag tänkt. Kanske inte direkt men innan kvällen iaf !

Ska även ta och söka lite jobb, älskling också.. Måste komma igång
med det nu känns det som..

Känns inte som om jag har så mycket att skriva om nu såhär tidigt
på morgonen. Känner mig mest trött.. Hoppas jag jobbar på en linje
med lite fart i så jag slipper känna den där jobbiga känslan att ögon-
locken väger ton, och är väldigt svåra att hålla uppe..

Hoppas även att dagen går fort.. Måste försöka hinna med rätt mycket
idag.. Det är ju max 10 dagar tills jag åker till Göteborg. Och då ska resväskan
vara packad och klar för att åka till USA!

Ne nu ska jag äta frulle.. Önskar er alla en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cherie

Ha en bra dag! :)

2009-06-09 @ 04:42:57
URL: http://aleksandraj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0