Efter en kväll på jobbet..

Känner mig på lite bättre humör än tidigare idag!
Var inte så peppad att gå till jobbet, men allt gick som en dans
på rosor. Det gick bra hela dagen, men när jag väl kom till jobbet
och tittade på listan där det står vart vi ska vara, när vi ska ha rast
och när vi slutar så står det att jag slutar 23.00, och jag som hade
fått till 22.00 som jag trodde.. Lite extra pengar gör ju inget!

Ledig imorgon igen och sen jobbar jag lördag natt nästa gång..

På lördag tas det studenten här i Eskilstuna, på självaste nationaldagen
och även kungen och drottningen kommer hit. Bryr mig inte speciellt mycket
utav nått av sakerna. Men ska väll kolla på när min syssling tar studenten..

Hinner kanske skriva mer innan jag sover.. Peace!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0