Det börjar närma sig!

Sista dagen att jobba imorgon, och sen har jag semester!
Kommer att vara ledig i ca. 5½ vecka.. Det kommer bli så underbart..
Har hållt på här hemma idag och packat min väska. Städade även lite!
Sen stacka jag förbi en sväng till vilstamarknaden. Hittade ett skärp och
en väska 200:- är ju inte så faligt hehe..



Såhär ser det ut i resväskan nu.. Allt är väll inte packat, men det mesta!
Känns inte riktigt som om jag åker snart, men jag lämnar Eskilstuna på måndag!
Och kommer inte tillbaka förns om 5½ vecka som sagt.. Jag hoppas att det är
bättre väder i USA iaf.. Skulle vara skönt med lite sol och värme på semestern..

Var och umgicks med mamma idag också, kommer ju inte ses på så lång tid så
det var bäst att passa på. Pappa kommer jag inte hinna träffa tyvärr. Men som sagt
jag kommer ju hem sen igen..

Börjar jobba 6 imorgonbitti så jag måste försöka komma i säng tidigt ikväll..
Mitt mål är att ligga i sängen kl 11.. Och nu ska jag fortsätta packa lite!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0