Där ser man, solen tittar fram..

Äntligen hemma efter en hemsk dag på jobbet!
Idag var det verkligen inte roligt. Allt gick bra till en början, men
ser flippade det ur totalt.. När väl en maskin har börjat krångla,
då finns det inget vi kan göra förutom att vänta på mekaniker och
bada i bröd. Det låg limpor överallt, jag blev galen tillslut, men
tiden gick snabbt och kl 4 när den andra gruppen började så sprang
jag till stämpelklockan och stämplade ut !!

Fick även mitt sommar schema idag tills efter jag kommer hem från USA!
Var ett rätt bra schema. Dagpass och några natt / kväll.. Vet ju att nätterna
verkligen förstör mig. Så jag är endå nöjd med schemat..
Jobbar typ 07.30 - 16.00 varje dag.. Det är endå helt okej tider!
Sen varje söndag, och då är det ju bra betalt, yeeh..

Ska ut och träffa Sarah en stund senare. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting,
tog ju en tid att jobba imorgon också 17-01 sen är jag ledig lördag och jobbar 06.00
på söndag igen. Sen åker jag typ till GBG på måndag eller tisdag. Måste ju hinna med
att packa min resväska också....

Ne nu ska jag försöka vila lite, är helt slut körd..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0