Bilhelv*te...

Andas.. Försöker hantera min ilska, men den rinner igenom mig!
Hade vart och handlat i IcaMaxi och sen när jag skulle starta bilen
så var den helt död. Fick gå in igen och tanka på mobilen för att ringa
mamma och hennes kille så dom kunde komma och kolla på den.

Tro det eller ej efter 20 försök så startade den. Mamma har aldrig
med sig mobilen så jag fick sitta där och vänta på dom. Men sen
skulle vi testa igen, och då funkar det inte. Vi sprang igång den.

Så jag kunde iaf köra hem.. Den står parkerad nu, men den startar inte. Det finns ingen tid
att titta på den under helgen heller. Så vi får se om vi kan fixa den på söndag eller måndag.

Jobbar imorgon och i helgen, så jag skulle behöva en bil då det även är
pungtering på min cykel.. Just my luck! Bilar är inget att lita på har jag lärt mig iaf..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0