Always On Top..

Jaha, då sitter man här och väntar..
Jag antar att pappa kommer ringa snart och
be mig komma ut så han kan hämta upp mig!

Känner att huvudvärken börjar att komma, ska
ta mig en alvedon nu innan jag åker iväg..
Har lite svårt för sånnt här väder då det kan vara
mulet och kvavt i luften.. Sen brukar jag även få
huvudvärk då det är för ljust, tex. av solen...

Det åkte nyss ett studentflak utanför mitt köks-
fönster. Lite roligt att se när dom står där, och
skriker och hoppar.. Det var ju 2 år sen för mig.

Kommer ihåg att jag var helt hes när jag väl
kom av flaket och skulle hem. Trött och hes..
Tröttheten kom väll mest för värmen, det var så
otroligt fint väder den dagen vi tog studenten..

Ha en bra kväll.. Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det är vanligt att få huvudvärk när det är kvavt. =)

2009-06-07 @ 18:10:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0