Work in the night..

Trodde jag skulle vara ledig idag och städa osv..
Men där hade jag fel.. Fick en tid att jobba inatt 23-07
och det är ju bara att passa på och ta de tider man kan få!

Ska ringa imorgon igen och se om dom har nått för imorgon
och på onsdag, fanns inget just nu..Fick även höra igår att ca.
10-15 pers har fått sparken från jobbet.. Tur att jag inte var med
på den listan.. Tråkigt för dom, men kanske mer jobb till mig?!

Idag blir det mest bara att vila här hemma för att orka med natten.
Mamma kommer snart förbi och hämtar lite saker och sen ska
jag hoppa in i duschen..

Nu är det vitt här ute igen.. Snön är tillbaka, och jag som bara vill ha
sommar nu ju. Orkar inte med mer vinter, men månaderna går snabbt
det är ju snart Februari..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0