The winner takes it all..

ABBA - Huum, kanske lite gammalmodigt..
Sitter och lägger in låtar i mammas mp3 som jag gav henne
i julklapp. Har inte blivit av förns ikväll.. Och det är mycket ABBA
som ska in i den ville hon.. För mig är det lite för gammalt.. Haha!

Men om nån låt så är ju: The winner takes it all en fin låt.. ellerhur?

Idag har jag jobbat hela dagen, känns det som.. Efter jobbet var det dax
att sola. Måste få lite färg igen, är en riktig blekfis just nu..

Lämnade även tillbaka bilden till mamma idag. Tråkigt att inte ha bil......
Måste ta och köpa mig nån skrothög haha. Ska kolla lite på blocket senare
hade jag tänkt. Jag har ju mina krav på hur bilen ska vara.. Rätt svårt!

Imorgon blir det förhoppningsvis en städ dag här hemma. Måste verkligen
stor städa. Måste fan tvätta också, hur ska jag hinna med det...

Saknar Homan otroligt mycket! Går inte att beskriva.. Varje gång vi är ifrån
varandra så känns det som om en del av mitt hjärta är borta.. Det känns tomt!
Men jag vet att allt kommer lösa sig. Vi har gått igenom mycket, som inte
alla i våran ålder har gjort. Vi har gjort misstag, och tagit lärdom..
Vi har älskat och hatat, kännt glädje och sorg. Men vi har alltid klarat det

All my love to you!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0