Nu är det fint här hemma..

Äntligen städat!
La nyss nya lakan i sängen också..
Är så skönt att gå och lägga sig i nytvättade lakan!

Idag slog tanken mig igen hur dålig jag är på att laga mat.
Blir oftast samma rätter, och det är ju inte precis jätte gott...

Idag blev det köttbullar, pulvermos, kantarell sås och lingonsylt.
Haha, det är ju rätt änkelt att fixa till, men jag får typ panik av att
stå vid spisen och laga mat.. Tur då att jag har en pojkvän som
är riktigt påhittig och lagar super god mat.. Mitt lilla hjärta

Den här "lite mindre bra" egenskapen måste jag fått av mamma.
Jag är precis som henne när det gäller matlagning. Däremot har
jag ju en pappa som är en riktig "mester kock" Nja, har jobbar inte
som kock men är väldigt, väldigt duktig på att laga mat ...

När ens vän förändras till nått helt annat så känns det så fruktansvärt.
Är det bara jag som känner så? Eller är det kanske jag som ändrats?

Just nu känner jag att jag växer mycket i mig själv. En massa dramatik
och inkastad i stora förändrigar. Men jag känner igen mig själv, jag är
fortfarande jag, men kanske i ett lite äldre format. Inget jag har valt !

Everything happen for a risen..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0