Helt segt..

Äntligen är besöken i sthlm över!
Det var rätt segt idag kan jag ju lova haha..

Ska snart ta och käka lite, sen lutar planerna mot underbarahem.
Får väll se, man kanske hitta något roligt...

Fortfarande igen jobb.. Ska ta och ringa snart innan dom går hem och
kolla om den har kommit in några tider. Som sagt Januari och Februari
är lugna på bageriet.. Men pengar måste man ju ha endå, humm...

Idag kom även min julklapp ifrån jobbet hehe, den stog och väntade här
utanför dörren när vi kom hem.. Jag beställde 4st Filippa K muggar.
Det är endå en bra julklapp, dom är ju inte så billiga om vi säger så..

Ikväll blir det bara lungt som vanligt. Har ju mina tv program att se på, och
sen blir det nån komedi film med älsklingen senare ikväll.. Mormor skulle
även komma förbi en sväng vid 5 halv 6 tiden...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0