Här har det inte hänt mycket..

Skriver inte så ofta som ni kanske redan har märkt av!
Så vad gör jag isället? Jobba, jobbar och jobba.. Jag hinner
knappt äta och sova. Så hur ska jag då hinna med att sitta här?

Jag har jobbat sen förra torsdagen men 1 dag ledigt, och det var
på måndagen. Jag kommer inte vara ledig förns på måndag igen.
Kämpar på som fan, och jobbar så mycket min kropp och mitt
psyke orkar med haha. Ne, det går ingen nöd på mig inte..

Bara lite segt att jobba tidigar mornar då jag måste gå upp 05.00
och inte kan somna på kvällarna förns 12 - 1 tiden, så det blir bara
ett få antal timmars sömn..

Men ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigare! Sista 07.00-16.30
passet imorgon. Och sen jobbar jag kväll/natt under helgen..

Annars händer det inte så mycket roligt i mitt liv just nu. Som sagt så
hinner jag ju knappt med att äta och sova. Så det finns ingen tid för annat.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0